Kampanie radiowe, reklama radiowa
Pomagamy w wyborze wydawców, przedstawiamy zarys budżetu
i kompleksowo prowadzimy całą kampanię.
Skuteczność reklamy radiowej
Radio to bardzo dobra forma reklamy. Popularne jest nie tylko w czasie podróży samochodem, ale także przy codziennych obowiązkach, przebywając w domu.. Czas umilony muzyką z przerwami na wiadomości i reklamy. No właśnie – reklamy!
Dobrze przygotowane reklamy na antenie mogą zdziałać zaskakująco wiele, szczególnie w lokalnych radiach jeśli chodzi o mniejsze firmy, ale także na tych ogólnopolskich rozgłośniach w przypadku dużych przedsiębiorstw. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii radiowych i realizujemy je we wszystkich radiach w Polsce!
Potrzebujesz szybkiej wyceny kampanii radiowej? Zadzwoń 661 483 983.
Reklama radiowa, to jedna z trudniejszych form marketingu
Przygotowanie odpowiedniego komunikatu reklamowego, to bardzo trudne zadanie, dlatego warto postawić na profesjonalną agencję marketingową. Treść musi być zachęcająca, ciekawa i przede wszystkim krótka. W dosłownie kilku zdaniach trzeba zawrzeć wszystko to, co jest najważniejsze w ofercie. Tylko w takim przypadku reklama będzie skuteczna. W porównaniu do reklam telewizyjnych, w radiu nie ma obrazu, przez co zadanie jest jeszcze trudniejsze. Dlatego treść, długość trwania i jakość przeczytania komunikatu, muszą być na najwyższym poziomie.
Ile kosztuje reklama w radio?
Radio o wiele częściej towarzyszy nam w naszych codziennych obowiązkach niż inne media. Możemy słuchać go w pracy, w domu, w samochodzie a także w trakcie sprzątania. Nie rozprasza nas i dzięki temu może być naszym miłym towarzyszem. Muzyka grana na jego antenie może być różna, ale niezależnie od jej rodzaju ma zbawienne działanie w naszym życiu i pomaga zregenerować siły w ciężkich chwilach. Ale radio to nie tylko piosenki. To również najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz reklamy. Dzięki nim każdy ze słuchaczy dowie się o tym co dla niego najważniejsze.
I chociaż radio jest słuchane mimochodem, jako dodatek do naszych codziennych obowiązków, to reklama w radio może okazać się strzałem w dziesiątkę. Najważniejsze pytanie jednak brzmi: Reklama w radiu? Cena?
Od czego zależy koszt reklamy w radio?
Koszt reklamy w radio jest uzależniony od tego, czy obejmuje on swoim zasięgiem szerszą, czy też węższą grupę społeczną. Najbardziej pożądaną godziną jej emisji jest czas pomiędzy 07:00-10:00 oraz 15:00 – 18:00. Cena reklamy w radiu jest również uzależniona od dnia tygodnia, w którym jest puszczana. Dla przykładu w jednej z najpopularniejszych rozgłośni w Polsce RMF FM od poniedziałku do piątku cena spotu waha się w granicach od 37 tysięcy do 43 tysięcy. W sobotę cena za taki sam materiał zmaleje o połowę a w niedzielę wynosi już 1/5 tej, którą trzeba zapłacić w tygodniu.
Poza niższą ceną, którą trzeba zapłacić rozgłośni za wyemitowanie reklamy radiowej zmniejszają się również koszta jej wyprodukowania. Decydując się bowiem na tę formę można oszczędzić na kamerzyście, zdjęciach oraz studiu.